“Als je op zoek bent naar een groots effect maar het wel graag persoonlijk houdt, dan zit je hier perfect. Dankzij de korte lijntjes, véél enthousiasme, passie en kundigheid voel je je als klant begrepen en gezien”

Savanna van Hees, Studio Mane

“De aandacht, de rust en de duidelijkheid waren voor mij heel belangrijk. Ik was zoekende maar heb mijn merk/brand dankzij Angela en Renée absoluut gevonden.”

Twan Slegers, Fourteen

“We vroegen niet niets; de eerste dedicated aligner-praktijk van Nederland. Een nieuw product én een nieuw concept. We zijn nog steeds ontzettend blij met het eindresultaat. Felix & Bellus staat én blijft groeien. Hoe mooi het werk ook is, het moet ook écht werken. En dat doet het!.”

Angelika Peerbooms, Felix & Bellus

Cases

Studio Mane

Stage 1. 2. 3. 4.

Development from start till finish within four weeks (excluding marvellous photography by Angela Jansen). Oh…and the owner is our hairdresser now. #haironfleek #brandonfleek

Felix & Bellus

Stage 1. 2. 3. 4. and then some…!

This was a big one. Naming, branding, shaping, styling. Interiour, exterior, bags, merchandise, company outfits. We did everything. Copywriting in Dutch and English for the website (and it’s a big one), including brochures and fancy oneliners.

Arcane

Stage 1. 2. 3. 4.

The name was there. The car was under construction. The rest was up to us. All (strategic) writing and quotes, communication strategy and some nifty marketing insides. The webdesign, moods, art direction and concept branding was a one of a kind experience. Just like the car and the (then, upcoming) Dakar race.

Lot/Select

Stage 1. 2. 3. 4.

This powerhouse suited us perfectly. Naming, branding, strategy and (copy)writing. We did it all and loved every step of it. This lady knows her business, making her the perfect client. We found her strength and her softness, creating a perfect balance between the two.

Pontis Flowers

Stage 1. 2. 3. 4.

The is about flowers and it’s not about flowers. It’s about the Last Mile and the magic of Pontis regarding that Last Mile. Intrigued? We were and made a brand out of it